درباره وبلاگ


باسلام در این وبلاگ ما قصد داریم که همه چیز را در باره ی سگ ها در اختیار شما دوست داران سگ قرار دهیم.و علاوه بر آن پرس و جویی از صاحبان سگ داریم که برای شما قابل روئیت است. شما می توانید با عضو شدن در وبلاگ و خبر نامه باما در ارتباط باشید.لطفا با نظر دادن ,نظر خود را در باره ی وبلاگ بیان کنید و مارا در بهتر کردن وبلاگ کمک کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 98355
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ي ﺳﮓ




ضربان قلب سگ ها در هر دقیقه بین ۷۰_۱۲۰ است و ضربان قلب انسان ها بین ۷۰ تا ۹۰ استچشمک

بزرگترین نژاد سگ در دنیا سگ تازی ایرلندی است و کوچک ترین سگ شی هواهوا است و سنگین ترین سگ ها بولداگ و برنارد هستندمتعجبخنده

سگ ها بیشتر این دستورات را به خوبی انجام نمی دهند بشین_بخواب_پاشوگریه

تنها ۷۰۰ سگ با نژاد خالص وجود داردخنده

در زمان گذشته داشهوند ها برای شکار badgers(نوعی راسو) در غار ها پرورش داده می شدند.خنده

از باهوش ترین سگ ها می توان Collies پودل(Poodles) و رتریور طلایی را نام بردخنده


بچه های دالماسین از همان اول با خال به دنیا نمی ایند بلکه سفید خالص به دنیا می ایندخنده.

کوچکترین سگ دنیا یورکی از انگلیس نام داشت که تنها ۹ سانتی متر ارتفاع و ۶ سانتی متر طول داشت و وزنش ۱۱۳ گرم بود.متعجبخندهچشمک

پیرترین سگ دنیا که تا کنون سبت شده است سگی به نام blueyبود که ۲۹ سال و ۵ ماه عمر کرد.متعجبمتعجب

همه سگ ها می توانند با ۲ نژاد ژرمن شپرد و پودل عروسکی جفتگیری کنند و توله هایی با نژاد های جدید به دنیا بیاورند.آرام

دراز ترین و سنگین ترین سگ جهان ۱ بولداگ انگلیسی قدیمی به نام زورباست که ۱۱۵ کیلو وزن دارد و ارتفاعش از نوک بینی تا دمش ۳٫۱ متر بوداخم

بلندترین سگ جهان سگی به نام دنزاس است که ارتفاع او ۱ متر و ۶ سانتی متر استخنده

سگ هایی که در شهرستان ها زندگی می کنند به طور متوسط ۳ سال بیشتر از سگ هایی که در کشور های بزرگ زندگی می کنند عمر میکنندگریهبی تقصیرزبان درازی

سگ ها می توانند رنگ ها را ببینند اما نمی توانند مثل انسان ها رنگ را خوب و واضح ببینند.آن ها رنگ ها را تیره و روشن می بینند.خنده



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : maryam&elahe

به گزارش خبرنگار روزگار نو، با صنعتی شدن زندگی و با کم عمق شدن روابط انسانی و گسستگی در روابط خانوادگی، تمایل به داشتن حیوانات خانگی افزایش پیدا کرده است که البته این اتفاق بعد از جنگ جهانی دوم در اروپا افتاد، تا پیش از جنگ جهانی به این صورت نگهداری از حیوانات خانگی رایج نبود.

هنگام جنگ جهانی و کشته شدن بسیاری از مردم و گسسته شدن خانواده ها، برخی برای بودن یک همدم و مونس به سراغ حیوانات خانگی رفتند.

ظرف پنجاه سال اخیر این موضوع تا آن حد پیشرفته است که پرورش حیوانات خانگی و تولید ملزومات آن پنجمین صنعت پردرآمد دنیا به حساب می آید. به عنوان مثال سال گذشته در هلند تعداد سگ های قلاده دار (سگ های صاحب دار) چهار برابر بچه های یک تا شانزده ساله این کشور اعلام شد.

گرچه در سال های اخیر با دارندگان حیوانات خانگی در کشورمان برخورد می شود، با این توجیه که نگهداری این گونه حیوانات یک «مد و نماد فرهنگ غرب» شده است. انتقال بیماری از حیوانات خانگی به انسان، دیگر دلیلی است که مخالفان نگهداری حیوانات خانگی عنوان می کنند و این برخرودها در حالیست که هم اکنون در عمده مناطق شهر تهران کلینیک - فروشگاه(pet-shop clinic) ایجاد شده که علاوه بر داشتن اورژانس به صورت 24 ساعته مشغول سرویس دهی هستند و این مهم نشان از بروز مسئله نگهداری حیوان خانگی به بسیاری از خانواده های ایرانی حکایت دارد.

در سطح تهران کلینیک هایی مخصوص واکسینه کردن و درمان این گونه حیوانات وجود دارد که علاوه بر این انواع و اقسام خوراک و لوازم وارداتی مخصوص حیوانات خانگی، لباس، وسائل نگهداری و اسباب بازی در برخی فروشگاه ها عرضه می شود.

ناگفته نماند، این کلینیک ها علاوه بر بخش رادیولوژی، نوار قلب و بخش های درمانی بخشی برای بستری حیوانات دارند که صاحبانشان برای ملاقات بیماران خود میتوانند در ساعت مقرر به آن مراجعه کنند.

به نوشته برخی منابع مجازی؛ «اولین حیوانی که به دست انسان اهلی شد، سگ بود که  حدود هجده هزار سال پیش توسط ایرانیان، اهلی و از آن برای شکار و نگهبانی استفاده شد. این حیوان خیلی زود به عنوان همدم و دوست انسان جای خود را باز کرد.

اسب، دیگر حیوانی است که باز توسط ایرانیان هشت هزار سال پیش اهلی شد که از آن برای باربری همچنین در جنگ ها استفاده می شد. بنابراین نگهداری از حیوانات پیروی از فرهنگ غربی نیست. اما متاسفانه افرادی هستند که برای خودنمایی و اعتبار بخشیدن به خود از این موضوع سوء استفاده می کنند. همین امر باعث می شود عضربه های سنگینی به افرادی که واقعا به حیوانات علاقه مند هستند و نیاز دارند وارد کنند. می توان گفت در این میان بیشترین آسیب را حیوانات متحمل می شوند.

به طور مثال برخی افراد به حیوان همان گونه نگاه می کنند که به ماشین آخرین مدل و یا لباس و عطر و ادکلن مارک دارشان، که نه برای نگهداری و استفاده، بلکه برای فخرفروشی و جلب توجه از آنها استفاده می کنند. اما این ها دلیل کافی برای انکار مفید بودن حیوانات خانگی نیست.

بیماری حیوانات

نزدیک به چهار صد بیماری مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد که کم ترین این بیماری ها از سگ است و می توان گفت تعداد بیماری های قابل انتقال از گاو و گوسفند بارها بیشتر از خطر انتقال بیماری از سگ و گربه به انسان است.

در برخی موراد که انسان از تماس با حیوان بیمار می شود، در واقع مقصر آن حیوان نیست، بلکه سیستم ایمنی بدن انسان ها است که آن آنتی بادی خاص را ندارد و سیستم ایمنی بدن اش دچار اختلال و مبتلا به بیماری می شود. به عنوان مثال حساسیت به موی گربه یا پر پرنده در افراد مانند حساسیت در مقابل گوجه فرنگی و...

به هر حال آنچه میتوان گفت، این است که نگهداری حیوان خانگی از سگ و گربه گرفته تا کاسکو، طوطی مرغ عشق و مینا تا خرگوش و همستر و لاک پشت، امر مهمی است که در عمده خانواده های ایرانی میتوان مشاهده کرد که البته این مسئله در خارج از ایران بسیار نمود بیشتری دارد تا جایی که در امریکا برای حیوانات درگذشته خود مراسم ختم میگرند و آن ها را دفن می کنند.

بعنوان مثال اسپنسر وارن، صاحب یک سگ است که در 12 سالگی مرده است.

وی برای این سگ خود تاابوتی سفارش داده و با انجام مراسم مذهبی آن را به خاک سپرده است.

در امریکا گورستانی برای دفن حیوانات خانگی وجود دارد که در سال 1896 تاسیس شده و این قدیمی ترین گورستان حیوان خانگی در ایالات متحده است و به عنوان محل استراحت نهایی برای ده ها هزار نفر از حیوانات خانگی است.

صاحبان حیوانات خانگی می تواند به اندازه 20.000 دلار صرف دفن حیوانات خانگی خود کنند که البته این هزینه برای دفن تشریفاتی و درجه یک است و برای یک مراسم معمولی و درچه چندم حدود 300 - 400 دلار هزینه در بر دارد که این هزینه برای سوزاندن حیوانات مرده هم همین هزینه مشابه را دارد.

 

قبرستان حیوانات

قبرستان حیوانات

قبرستان حیوانات

قبرستان حیوانات

قبرستان حیوانات



جمعه 5 مهر 1392برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : maryam&elahe

 



جمعه 5 مهر 1392برچسب:, :: 18:30 ::  نويسنده : maryam&elahe



شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : maryam&elahe

سَنت برنارد سگي است بزرگ جثه و آرام كه در قرن 18 در نزد عموم معروفيت يافت و علت شهرت اين سگ نزد مردم نجات كوهنوردان گرفتار در ارتفاعات آلپ مي باشد .

پوشش :

متراكم، كوتاه، نرم و خواب آن نزديك به سطح بدن است .

رنگ :

پرتقالي ، قرمز ، سفيد با نقاطي بر روي بدن كه در رنگهاي شامل ، سفيد روي سر ، پوزه و سينه و دستها و پاها و در انتهاي دم و سايه هاي سياه بروي دست و گوشها .

خصوصيات :

بزرگ چثه ، سري پهن ، به همراه غبغبي بزرگ ، گوشها و چشمهاي با اندازه متوسط ، كتفهاي عضلاني .

نگهداري :

در سال اول زندگي نبايد بيش از اندازه وادار به تحرك بيش از حد شوند قدم زدنهاي منظم به مراتب از پياده روهاي طولاني براي آنها مفيدتر است . اين سگ نيازمند فضاي بسيار زيادي است .

 

خلق وخو

بسیار آرام و دوستانه می باشد . رفتار کودکان را به خوبی تحمل می کند و با آنها کنار می آید . سِنت بِرنارد به آرامی راه می رود . بسیار باوفا است و علاقه دارد تا صاحبش را خشنود سازد بدلیل داشتن جثه غول پیکر باید او را از سنین پایین اجتماعی کرد . آموزشها را به خوبی فرا می گیرد و بهتر است تا زمانی که هنوز جثه آن قابل کنترل می باشد مطیع بودن را به او آموخت . معمولاً بعد از خوردن آب و غذا ریزش آب از دهان طبیعی می باشد. سِنت بِرنارد همچنین دیدبان خوبی است .

مشکلات سلامتی  

سنت برنارد غالباً سگ سلامتی است اما بیماریهای قلبی ، مشکلات پوستی ، مشکل لگنی ، برگشتگی پلک پایین به درون چشم و معده درد قابل ذکر می باشد . از آنجا که سِنت بِرنارد مشکل ورم معده دارد بهتر است در ازای یک وعده غذای بزرگ از دو یا سه وعده غذای کوچک بهره گرفت .

شرایط نگهداری   

برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد به شرطی که در طول روز فعالیت بدنی کافی داشته باشد . اصولاً در داخل خانه آرام است و یک حیاط کوچک مکان مناسبی را برایش فراهم می کند . می تواند در خارج از خانه نگهداری شود اما توجه داشته باشید که سِنت بِرنارد نسبت به آب و هوای گرم ، اتاق و ماشین گرم حساسیت دارد .

فعالیت بدنی         

پیاده روی های طولانی پیشنهاد می شود . نباید توله ها را قبل از آنکه استخوان بندیشان بطور کامل شکل بگیرد به ورزش و فعالیت بدنی زیاد ، وادار نمود . پیاده روز های کوتاه و بازی های منظم تا سن دو سالگی کافی می باشد .

آراستن  

هر دو نوع پوشش سِنت بِرنارد برای آراستن آسان می باشد . برس کشیدن و شانه زدن منظم و استحمام در مواقع ضروری پیشنهاد می شود . بهتر است به جای شامپو از صابون ملایم استفاه شود . چشمها باید مرتباً تمیز شود تا از عفونت آن جلوگیری شود . این نژاد دوبار در سال ریزش موی فصلی دارد .

 

                               

 

 



شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : maryam&elahe

بهتر بگیم سگها



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : maryam&elahe

این سگ در ایام قدیم مورد توجه صاحبان گله قرارگرفته و حتی به سگ پلیس گله نیزمعروف بود . زیرا آنها علاوه بر اینکه روزها باید مواظب گله بودند شبها نیز پاسبانی از گله را در مقابل راهزنان بر عهده می گرفتند . ولی از سال 1900 بدلیل صفات ممتازش مورد توجه پلیس قرارگرفت و بعنوان سگ نگهبان اهمیت پیدا کرد . ازتفاع سگهای نر 60 تا 68 سانتیمتر و ماده ها 55 تا 65 سانتیمتراست . این نژاد دارای گردنی قوی با سری پهن و گوشهای کوچک سیاه رنگ است و با وجود سنگین بودن بسیار چابک و سریع است . روت ویلر ذاتا ً حیوان خشنی نیست ولی با این همه در مقابل دشمن بسیار خطرناک است . این حیوان حافظه ای بسیارقوی دارد و تعلیماتی که آموخته هیچ موقع فراموش نمی کند علاوه براین وی بسیارمطیع و وقت شناس بوده و تربیتش آسان می باشد .

تاریخچه 

این طور به نظر می رسد که روت وایلر نشات گرفته از نژاد ماستیف ایتالیایی می باشد . در قرون وسطی از آن بعنوان سگ گله استفاده می شده است . موطن این نژاد شهری در آلمان به نام  Rotweil می باشد . این نژاد در دهه 1800 به ثبت رسید . رُتوایلِر را بعنوان سگ گله ، نگهبان ، دیدبان ، پلیس و مسابقه می شناسند .

گروه :
سگهای کاری .

           

                       



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : maryam&elahe

سلام سلام خوب حالا میرسیم به قسمت سگهای نگهبان که راجب بعضی هاشون توضیح بدیم

مثل دفعه ی پیش اول میگم کدوماش:

سنت برنارد، باکسر، لابرادور، روت وایلر، ژرمن شپردچشمک



چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : maryam&elahe

 

 

 



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 18:17 ::  نويسنده : maryam&elahe

این نژاد یک سگ جسور و درعین حال مطیع می باشد و تحت هرشرایطی به تعقیب شکار می پردازد. ازاین سگ برای شکار خرگوش و روباه استفاده می شود . هرچند که قدرت وسرعت دویدن آنها زیاد نیست ولی همانطورکه ذکر شد آنها در تعقیب شکار بسیار ماهرند . ارتفاع بیگل حداکثر40 سانتیمتراست . این سگ بسیارپرتحرک وخوش خلق بوده قدرت بویایی بسیار بالایی دارد و می تواند بعنوان سگ خانگی نیزمورد استفاده قرار گیرد .

نژادی است سر سخت و باهوش و دارای اسکلت بندی متناسب . یک سگ شکاری کوچک است . نگهداری از بیگِل آسان می باشد . به سه رنگ: 1- قرمز- سفید ، 2- نارنجی - سفید ، 3- لیمویی - سفید یافت می شود. پوشش خارجی کوتاه دارد و شبیه به English Fox Hound کوچک می باشد . دارای پنجه های تخم مرغی شکل و قدرتمندی است . گوشها آویزان و چشم ها به رنگ قهوه ای و مشکی یافت می شود . توجه داشته باشید که دم نباید به حالت فر خورده قرار گیرد .

خلق وخو

بیگِل سگی آرام ، شیرین و سرزنده است که همه را دوست دارد ! یک موجود کوچولوی خوشحال است . اجتماعی ، شجاع و باهوش ، خونسرد و پر محبت است . رابطه اش با کودکان و سایر سگها عالی است اما نباید آن را در تولگی با سایر حیوانات خانگی تنها رها کرد . بیگِل افکار مخصوص به خود را دارد و به محبت ، توجه و آموزشهای اساسی نیاز دارد .
این نژاد از تنها ماندن عذاب می کشد و اگر شما مدت زیادی را خارج از خانه سپری می کنید بهتر است تا یک جفت برای بیگِل خود بیاورید . صدای بلند آن می تواند گاهی اوقات باعث آزار و اذیت همسایه ها و اعضای خانه شود . بیگِل به هر جایی که حس بویایی اش آنرا بکشاند می دود بنابراین بهتر است در محیط بیرون از قلاده استفاده شود .

مشکلات سلامتی   

برخی از آنها دچار بیماریهای قلبی ، صرع ، بیماریهای چشمی و مشکلات کمر می شوند .


شرایط نگهداری    

بیگِل برای نگهدای در آپارتمان مناسب می باشد به شرط آنکه مدتی را در طول روز بیرون از خانه سپری کند. بیگِل در داخل خانه بسیار فعال است و یک حیاط کوچک مکان مناسبی را برایش فراهم میکند .

فعالیت بدنی

دارای استقامت و انرژی زیاد است . بیگِل به میزان قابل توجهی به فعالیت بدنی روزانه نیاز دارد اما یک حیاط می تواند مقادیر زیادی از این نیاز را تأمین نماید. به پیاده روی علاقه فراوانی دارد ، اما اگر به ناپدید شدن سگ خود علاقه ندارید هرگز او را بدون قلاده بیرون نبرید !

طول عمر

در حدود 12-15سال

آراستن

آراستن موهای صاف و کوتاه آن آسان می باشد . برس زدن و شست و شو با شامپوهای ملایم در مواقع ضروری پیشنهاد می شود . همیشه داخل گوشها را چک کنید تا از نبودن جرم و چرک اطمینان حاصل نمائید . ناخن ها را کوتاه نگه دارید . ریزش مو در این نژاد متوسط است .

                       



دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : maryam&elahe

سگهای نژاد باست بعلت دست وپای کوتاه وارتفاع کم بدنشان براحتی درزمینهای پرازگیاه وبیشه زارها قادربه دویدن وتعقیب شکارهستند. آنها دارای انواع مختلفی هستند که یکی ازمعروفترین شان باست Westphalia(آسمان) می باشد که ازآمیزش این نژاد با سگهای شکاری آلمانی ازنوع BracKen حاصل شده است .

این سگ دارای قدرت بویایی فوق العاده زیادی است ودراصل ازهمان نژاد Brachen این ویژگی را به ارث برده است. علاوه براین باست دارای استعداد فوق العاده ای برای شکارروباه وخرگوش وحتی گربه وحشی می باشد. سگهای این نژاد بسیارفداکاروبا وفا می باشند وازآنها می توان بعنوان یک سگ خانگی بهره جست .

 

از اين سگ براي تعقيب و شكار خرگوش ها استفاده مي شود. پاهاي كوتاهي دارد و در ميان گروه تازيها رايجترين حيوان خانگي است.

پوشش، نرم، كوتاه و متراكم

رنگ: سه رنگ سياه، سفيد و بلوطي يا ليموئي و سفيد.

خصوصيات:

سرگنبدي، چشمان لوزي شكل، گوشهاي افتاده، بدن دراز، دمش را بالا مي گيرد.

نگهداري:

نياز به تمرين بسيار زياد دارد و برس كشيدن روزانه ضروري است.

خصوصيات رفتاري :

بيشتر به عنوان يك حيوان دست آموز نگهداري مي شود. حيواني است لوس و دوست داشتني و با بچه ها بسيار مهربان است.

خلق وخو

 

باست هاند سگی شیرین ، آرام ، صلح طلب و مهربان است. به خوبی با زندگی در کنار اعضای خانواده کنارمی آید. نسبت به صاحبش و کودکان بسیار با محبت است. برای بدست آوردن غذا از حقه های مختلفی استفاده می کند. نسبت به تازه واردان سر سخت است و صدای پارس کردن موزیک مانندی دارد. اصولاً سگ تابعی است اما چنانچه بوی خاصی توجهش را جلب کند دیگر به هیچ چیز علاقه نشان نخواهد داد !

مشکلات سلامتی  

 

از دادن غذای اظافی به آن خودداری کنید چراکه این نژاد استعداد زیادی در فربه شدن دارد که این اضافه وزن می تواند باعث ایجاد سنگینی بر روی پاها شود. برای جلوگیری از نفخ بهتر است تا از دو یا سه وعده غذایی کوچک به جای یک وعده بزرگ استفاده شود. همیشه باید بعد از یک وعده غذای سنگین زیر نظر قرار گیرد و مراقبش بود

شرایط نگهداری   

 

برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد و نیازی به حیاط ندارد. اصولاً در داخل خانه آرام است اما در فضای آزاد ساعتها به بازی و دویدن می پردازد. 

 

فعالیت بدنی         

 

برای حفظ سلامتی باسِت هاند بهتر است تا بصورت منظم پیاده روی و فعالیت بدنی داشته باشد. اما باید از پریدن او از ارتفاع و یا هر ورزشی که باعث وارد آوردن فشار به پاهای جلویی شود ، اجتناب نمود. این نژاد به بازی و دویدن در فضای آزاد علاقه زیادی دارد.

آراستن  

 

آراستن موهای صاف و کوتاه باست هاند آسان می باشد. برس کشیدن منظم و استحمام در مواقع ضروری پیشنهاد می شود. پشت گوشها را باید بصورت هفتگی تمیز کرد و ناخنهایش را کوتاه نگه داشت. باست هاند ریزش موی دائمی دارد.

basset_hound5.jpg



شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : maryam&elahe

سگ های خنده دار (110 عکس)

سگ های خنده دار (110 عکس)

سگ های خنده دار (110 عکس)

سگ های خنده دار (110 عکس)



پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : maryam&elahe

 

باسِنجی سگی کوچک ، عجیب و غریب و باهوش است. دارای پوشش صاف و درخشان به رنگ سیاه - قهوه ای و قهوه ای - سفید می باشد. معمولاً نوک پاها ، سینه و نوک دم سفید می باشند. دارای کمر صاف ، پاهای بلند و پیشانی چین خورده است (پیشانی چین خورده چهره ای همیشه نگران به باسِنجی داده است). گوشها نوک تیز و برافراشته و دم فر خورده می باشد. برخلاف سایر سگها ، ماده باسِنجی تنها یک بار در سال فحل می شود (تنها یک بار در سال جفتگیری می کند). 

 

باسِنجی سگی است هوشیار ، پر محبت ، نیازمند توجه ، پر انرژی و شجاع. به بازی کردن علاقه زیادی دارد و حیوان مناسبی برای نگهداری در خانه است. بسیار باهوش است و آموزشها را به خوبی فرا می گیرد و علاقه دارد تا صاحبش را خشنود سازد. برای نگهداری در کنار سایر حیوانات خانگی پیشنهاد نمی شود. رابطه بهتری با بزرگسالان دارد. آب و هوای مرطوب را دوست ندارد. باید همیشه مقداری اسباب بازی جهت جویدن در اختیارش قرار داد. باسِنجی زیاد پارس نمی کند اما جست و خیز زیادی دارد.

 

بیماریهای کلیوی که باید سریعاً در هنگام مشاهده مورد معالجه قرار گیرد ، مشکلات چشمی و بیماریهای روده قابل ذکر می باشد

 

برای نگهداری در آپارتمان مناسب می باشد به شرط آنکه در طول روز فعالیت بدنی کافی داشته باشد. در داخل خانه بسیار پر جنب و جوش است و یک حیاط کوچک برایش مناسب می باشد. اگر در گروه های دو یا سه تایی نگهداری شوند بسیار خوشحال خواهند بود. باسِنجی ها هرگز با یکدیگر نمی جنگند

 

به ورزش و فعالیت روزانه نیاز دارد و اگر صاحبش به این مسئله توجه نکند باسِنجی خیلی سریع چاق و تنبل خواهد شد

حدود 10 الی 12 سال

باسِنجی همانند گربه خود را می لیسد و هرگز بوی نامطبوع از او به مشام نمی رسد. به آراستن کمی نیاز دارد. ریزش مو در این نژاد کم و ناچیز است و برای افرادی که نسبت به موی حیوانات آلرژی دارند مناسب می باشد.

 



چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : maryam&elahe

سلام در این وبلاگ تحقیقی و پرس و جویی درباره سگ از 50-100 صاحب سگ صورت می گیرد که پس از تکمیل شدن به صورت درصدی برای شما قرار می گیرد ولی قبل از آن  فرمی مانند فرم زیر برای شما می گذاریم خوشحال می شویم نظراتتان را برای ما بگیدخنده

 

 

اسم سگ:پانیک

نژاد:تیبی تین اسپانیک

سن:1 سال

دختر



سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : maryam&elahe

 

 



سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : maryam&elahe

 

 



سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 17:49 ::  نويسنده : maryam&elahe

پودل ها در سه اندازه متفاوت یافت می شوند ، هر سه اندازه در رنگهای سفید ، سیاه ، قهوه ای ، کرم

وخاکستری وجود دارد، برخی از آنها دارای پوستی صورتی رنگ و برخی خاکستری ، نقره ای و کرم  هستند، این

سگ ذاتا باهوش بوده و توانایی زیادی در آموختن دارد،برخی از آنها دارای پوستی صورتی رنگ و برخی

خاکستری ، نقره ای و کرم  هستند، این سگ ذاتا باهوش بوده و توانایی زیادی در آموختن دارد، موها در این نژاد

سیمی مانند بوده و شامل یک ردیف موهای فر خورده و ضخیم در سطح و موهای پشم مانند و نرم در زیر می

باشد، نژادی است بسیار فعال ، باهوش و با ظاهری مغرور،سگی است پر سر و صدا،آرایش موهای آن می

بایست صحیح و در صورت شرکت در نمایش بصورت استاندارد صورت گیرد، خلق وخو پودل نژادی شاداب ، مغرور

و حساس است و استعداد زیادی در آموختن دارد، این نژاد را ه و روش ها را به خوبی می آموزد و برای آموزش

درسیرک ایده آل است، برخی از صاحبان این سگ ادعا می کنند که پودل می تواند معنای  کلمات را درک کند!

پودل از تنها ماندن  عذاب می کشد و با غریبه ها زیاد خو نمی گیرد برهمین اساس بهتر است تا در زمان

تولگی آنرا اجتماعی کرد، با سایر سگها و حیوانات مهربان است

سلامتی: مشکلات سلامتی طول عمر زیاد دارد، بیماریهای ژنتیکی شایع است، بیماری شبکیه

چشم پیش رونده که می تواند موجب نابینایی گردد، آلرژی پوستی در این نژاد شایع است

بخصوص حساسیت به شامپو ، قیچی و رنگ مو،  برای نمایش، از دیگر بیماریها می توان به

عفونت چشم و بینی اشاره کرد که با ریزش آب از بینی همراه می باشد، دیابت و بیماری قلبی

نیز شایع است، شرایط نگهداری برای زندگی آپارتمانی ایده آل است، در خانه فعال و پر جست و

خیز می باشد و نیازی به حیاط برای نگهداری ندارد


فعالیت بدنی به پیاده روی علاقه دارد اصولاً دویدن در محیطی آزاد و امن آنها را در شرایط بدنی

متعادلی حفظ خواهد کرد، اصولاً نوع مینیاتور آن به فعالیت بدنی کمتری نسبت به انواع دیگر نیاز

دارد
طول عمر در حدود 12-15 سال، آراستن به آراستن زیادی نیاز دارد، بصورت منظم باید استحمام

شود و ناخن هایش را باید هر شش تا هشت هفته کوتاه کرد، گوشها باید مرتبا بازدید شود تا از

عدم عفونت آن اطمینان حاصل کنید و گاهی اوقات نیز لازم است که موهای داخل گوش کوتاه

شود، ریزش مو در این نژاد بسیار کم و ناچیز است و برای آنهایی که نسبت به موی حیوان الرژی دارند مناسب است 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : maryam&elahe

 



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : maryam&elahe



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 16:44 ::  نويسنده : maryam&elahe

[آفِن پینچِر سگ کوچکی است به همراه پوشش ضخیم و موهای بلند در سرتا سر صورتش.رفتارش مانند تریرهای کوچک است. آسیب پذیر نمی باشد. دارای جثه گرد ، سینه عمیق ، گردن کوتاه و چشمهای گرد وسیاه می باشد. دمش را به حالت افراشته نگاه می دارد. گوشها نوک تیز و کاملاً برافراشته اند. معمولاً به رنگ سیاه و خاکستری تیره می باشد اما رنگ سرخ و قهوه ای نیز مورد قبول است.

خصوصیات رفتاری آفِن پینچِر به تریرها شبیه می باشد اما بر خلاف آنها با سایر سگها و حیوانات خانگی کنار می آید خصوصاً اگر از سنین پایین با آنها بزرگ شود. شجاع ، لجباز ، بازیگوش و شلوغ است. یک مدافع نترس. بسیار احساساتی و جذاب. از بودن در کنار اعضای خانواده لذت می برد. آموزشهای او باید با دقت و حوصله انجام گیرد. کارهای معمولی را خیلی سریع می آموزد. برای کودکان پیشنهاد نمی شود. نسبت به غذا و وسایل بازیش حالت دفاعی دارد. به شرط آنکه دما بالای ۲۰ درجه باشد به کوهنوردی علاقه دارد. غالباً پارس می کند. بیشتر برای خانواده های شلوغ و پر جنب و جوش پیشنهاد می شود

اصولاً بیماری و مشکل خاصی ندارد اما مانند سایر سگهای صورت پهن در آب و هوای گرم به مشکل تنفسی بر می خورد.



جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : maryam&elahe

خب الان من میخوام اینجا راجب سگای اپارتمانی توضیح بدم البته همش الان نه ها این موضوع چند قسمتیچشمکدر ضمن اگر توضیحی درمورد نژادی میخواین بگید بزارم

خب اول معرفی: آفن پینچر، باسنجی، باست هوند، بیگل، بدلینگتون تریر،پودل

 



پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : maryam&elahe

sag cat lovely 6 سگ و گربه های ناز و دوست داشتنی

sag cat lovely 4 سگ و گربه های ناز و دوست داشتنی



پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : maryam&elahe

امید نام این سگ ایرانی است که تا همین چند ماه پیش برای زنده ماندن در کنار خیابان ها تقلا می کرد

0.480263001351320825_taknaz_ir.jpg

او احتمالا در تصادف با یک خودرو از ناحیه دو پا فلج شده، رویدادی که می توانست برای او نقطه پایان زندگی محسوب شود

تکناز :امید با کمک پناهگاه حیوانات وفا در ایران و چند داوطلب یاری رسانی اکنون به واشنگتن آمریکا آمده و با یک خانواده ایرانی میکندحالا او با سوار شدن بر این ویلچر راحت تر حرکت می کند. ویلچری که متعلق به یک سگ فلج دیگر بوده و پس از مرگ او صاحبش آن را به امید هدیه کرده استبه گزارش تکناز در مسابقه ای که چند ماه پیش در شبکه اجتماعی فیسبوک برگزار شد، امید در میان همه سگ های شرکت کننده بیشترین آراء رو کسب کرد و برنده جوایز ویژه آن مسابقه شدبسیاری از کسانی که وضعیت جسمی مشابهی چون امید دارند با او عکس یادگاری می گیرند و به قول خودشان "از صبر و استقامت امید، انرژی می گیرند

 

0.721487001351320826_taknaz_ir.jpg



چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : maryam&elahe

گفتم بازم ازش عکس میزارم 

 



شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : maryam&elahe

                                                  



شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : maryam&elahe

اینارو میزارم اما بازم ازش عکس میزارمچشمک

 

 



جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : maryam&elahe

میخواد بره خاستگاری!

داش خوبی؟!

بابا اسپرت

درست میشه ناراحت نباش!

 



جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : maryam&elahe



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : maryam&elahe

 



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : maryam&elahe

سلام در این وبلاگ تحقیقی و پرس و جویی درباره سگ از 50-100 صاحب سگ صورت می گیرد که پس از تکمیل شدن به صورت درصدی برای شما قرار می گیرد ولی قبل از آن  فرمی مانند فرم زیر برای شما می گذاریم خوشحال می شویم نظراتتان را برای ما بگیدخنده

اسم سگ: مارکو

سن : 4ماه

نژاد: ----

پسر



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : maryam&elahe

سلام در این وبلاگ تحقیقی و پرس و جویی درباره سگ از 50-100 صاحب سگ صورت می گیرد که پس از تکمیل شدن به صورت درصدی برای شما قرار می گیرد ولی قبل از آن  فرمی مانند فرم زیر برای شما می گذاریم خوشحال می شویم نظراتتان را برای ما بگیدخنده

اسم:رکسی

نژاد:ژرمن شیپر

سن:3سال و نیم

پسر

نگهبان



دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : maryam&elahe

نورم، نام سگی است که در ماه ژانویه بیش از 60،000 طرفدار در اینستاگرام داشته است. صاحب او، جرمی ویچ 23 ساله در موقعیت های مختلف از او عکس گرفته و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

سگ پرطرفدار در اینستاگرام

سگ پرطرفدار در اینستاگرام

سگ پرطرفدار در اینستاگرام

سگ پرطرفدار در اینستاگرام

سگ پرطرفدار در اینستاگرام

برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : maryam&elahe

سلام در این وبلاگ تحقیقی و پرس و جویی درباره سگ از 50-100 صاحب سگ صورت می گیرد که پس از تکمیل شدن به صورت درصدی برای شما قرار می گیرد ولی قبل از آن  فرمی مانند فرم زیر برای شما می گذاریم خوشحال می شویم نظراتتان را برای ما بگیدخنده

 

اسم:بلی beli

نژاد:اشپیتز

سن:3 سال

پسرلبخند



یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 19:40 ::  نويسنده : maryam&elahe

                                                                



شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : maryam&elahe



چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : maryam&elahe



چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : maryam&elahe

 

داگ تی وی" (dogtvنخستین شبکهی تلویزیونی ویژه‌ی سگ‌ها با پخش 8 ساعت برنامه در شبانه روز در جنوب کالیفرنیای آمریکا راه‌اندازی شد.

 

                                                                                                                                                

 

به گزارش سیتنا، برنامه های این شبکه اختصاصاً برای سگ ها ساخته می‏شوند. فیلمبرداری برای برنامه های داگ تی وی در ارتفاع پایین یعنی در افق دید سگ ها انجام می شود؛ این برنامه ها سیاه و سفید است و صدا و موسیقی پخش شده، اختصاصاً برای سگ ها ساخته می شود.
 
در داگ تی وی آگهی های تجارتی پخش نمی شود. یک میلیون عضو شرکت های تلویزیون کابلی در شهر سن دیه گوی کالیفرنیا به داگ تی وی دسترسی دارند.
 
شرکت پی تی وی، شرکت اصلی تلویزیون های کابلی در این منطقه، می گوید: استقبال از داگ تی وی به حدی بوده است که این شرکت در چندماهه آینده سراسر آمریکا را تحت پوشش، قرار خواهد داد.


دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : maryam&elahe

]چندتا شکلک سگ می زارم  کیف کنید! سگ خالداره

       

فعلا همینا بای بای



دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, :: 12:22 ::  نويسنده : maryam&elahe

اسم سگ: فیگو

نژاد: شیتزو تریر

سن : 6ماه

پسر



یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : maryam&elahe
یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : maryam&elahe

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد